Bij de dagopvang kunt u overdag binnenlopen. Hier kunt u eten, koffiedrinken, een praatje maken, douchen of uw kleren wassen. Ook kunt u hier hulp krijgen bij het regelen van praktische zaken. Zoals een postadres of het aanvragen van een uitkering. Of het regelen van een medische behandeling, hulp bij schulden of een woonplek. Nachtopvang is onderdak voor een nacht of voor een paar nachten.
De volgende organisaties kunnen u helpen:
Inloop bij Jongerenloket Locatie Centrum, Coolsingel 40: maandag t/m vrijdag van 9.00 - 11.30 uur.
Buiten de kantoortijden kun je terecht bij:
De opvang is altijd tijdelijk. Samen met een begeleider van de opvang maakt u een plan om weer zelfstandig te gaan wonen. Hij of zij kan u ook helpen met het oplossen van schulden of andere problemen. En met het zoeken naar werk.
De volgende organisaties kunnen u helpen:
Inloop bij Jongerenloket Locatie Centrum, Coolsingel 40: maandag t/m vrijdag van 9.00 - 11.30 uur.
Buiten de kantoortijden kun je terecht bij:
Misschien bent u niet tevreden over hoe u wordt geholpen. Of een product doet het niet goed. Dan kunt u een klacht indienen.
Heeft u een klacht over de gemeente? Dien de klacht in via de website.
Komt u er zelf niet uit? Vraag Welzijn Capelle om hulp. Tijdens een telefoongesprek wordt er gekeken hoe u geholpen kunt worden.
Kijk ook op de websites van de Nationale Ombudsman en de Gemeentelijke (kinder)ombudsman voor meer informatie.
Telefonisch bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 9.00 - 16.00 uur.
Telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 16.00 uur.
Via Whatsapp bereikbaar op 06 58 07 35 80.